Nachrichten

Środki bezpieczeństwa

05-05-2020

Informacja dla Gości Hotelu Antares ws. wdrożonych procedur w trakcie epidemii COVID-19 Szanowni Goście, naszym priorytetem zawsze było i jest wasze bezpieczeństwo oraz zdrowie. Ze względu na sytuację związaną z COVID-19, Hotel wprowadził dodatkowe procedury, które mają zapewnić wam i personelowi dodatkowy komfort i poczucie bezpieczeństwa. Nieustannie śledzimy i stosujemy się do najnowszych zaleceń GIS, WHO i władz lokalnych. Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nasz personel chętnie udzieli wam pomocy.  

Środki bezpieczeństwa

 

Recepcja

Personel Recepcji zaopatrzony jest w jednorazowe rękawiczki, maseczki lub przyłbice oraz żele do dezynfekcji rąk.  Przestrzeń recepcyjna została zabezpieczona szybą ochronną.

Lada recepcyjna, długopisy, terminal płatniczy, karty do pokoi, klamki i poręcze, są regularnie dezynfekowane specjalnymi środkami. Została także wdrożona procedura wśród pracowników dotycząca rygorystycznego przestrzegania zasad higieny.

Również na ladzie recepcyjnej znajdują środki do dezynfekcji rąk dostępne dla wszystkich. Goście mogą także zakupić maseczki jednorazowe. Formalności w związku z zameldowaniem i wymeldowaniem zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Zachęca się Gości do płacenia kartą płatniczą. Zakaz przebywania w Hotelu osób nie zameldowanych.

W Recepcji udostępniliśmy numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza. Dzwoniąc na Recepcje, Goście mogą uzyskać pomoc w zakresie kontaktu z tymi jednostkami.

Restauracja:

Prosimy o dezynfekcję rąk, według instrukcji, przed wejściem do Restauracji.

Jeśli to możliwe proponujemy skorzystać z usługi room-service. W obszarze Restauracji może przebywać ograniczona liczba osób. Odległość pomiędzy osobami siedzącymi powinna wynosić 2m. Po każdym Gościu hotelowym następuje: wyparzenie sztućców, dezynfekcja stołów i krzeseł, szkła, kart menu itp. Obsługa Restauracji zaopatrzona jest w rękawiczki jednorazowe, maseczki lub przyłbice oraz środki dezynfekujące.

Potrawy przygotowywane są zgodnie z zaleceniami SANEPID’u z zachowaniem zasad bezpiecznego przygotowania i serwowania potraw.

 

Pokoje

Służba pięter zapewnia gościom hotelowym komfort odpoczynku i relaksu. Personel wyposażony jest w rękawiczki jednorazowe, maseczki lub przyłbice oraz środki dezynfekujące. Wszystkie pokoje podlegają procedurze przygotowawczej przed zameldowaniem Gościa. Procedura ta obejmuje dezynfekcję specjalnymi środkami biobójczymi całego pokoju oraz przedmiotów znajdujących się w nim (klamki, parapety, krzesła, piloty, telefony, serwis kawowy, armatura itp.). Ręczniki, pościel, szlafroki i dodatki dekoracyjne również podlegają specjalnemu traktowaniu. Wszystkie pokoje są wietrzone, a meldunek następuje minimum   24 h po wymeldunku poprzedniego Gościa i skutecznej dezynfekcji pokoju.

Obowiązuje zakaz przebywania w pokojach osób nie zameldowanych. Służba pięter zobowiązana jest do przestrzegania rygorystycznych zasad higieny osobistej.

Pomieszczenia ogólnodostępne

 Dozowniki z płynem odkażającym znajdują się przy wejściach i w widocznych miejscach, na korytarzach oraz przy windzie. SPA hotelowe, siłownia oraz sala bilardowa pozostają wyłączone z użytku.

Winda oraz toalety ogólnodostępne podlegają szczegółowej i częstej dezynfekcji.

W widocznych miejscach znajdują się instrukcje zakładania/zdejmowania maseczki oraz rękawiczek jednorazowych oraz instrukcje mycia i dezynfekcji rąk.
 

Pracownicy

Nasz personel został przeszkolony w zakresie nowych procedur. Podczas Państwa pobytu zadbają o wasz komfort i dobre samopoczucie.

Wszyscy pracownicy pracują w maseczkach lub przyłbicy, rękawiczkach jednorazowych oraz są wyposażeni w środki dezynfekujące. Ograniczają czas przebywania w częściach wspólnych oraz zachowują bezpieczną odległość.

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów zdrowotnych, pracownikom zaleca się pozostaje w domach i konsultacja z lekarzem.

Personel został przeszkolony w zakresie ochrony osobistej ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.

Wprowadzono wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej w Hotelu.

Zurück zur News-Liste

Sonderangebote

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen